ראשי » לייף סטייל » קאנטרי הוא המקום שיתן לגוף שלך להירגע

קאנטרי הוא המקום שיתן לגוף שלך להירגע

אנחנו עובדים כל כך קשה ומבלים את רוב שעות היום בתעסוקה המקצועית שלנו. אנחנו צריכים לטפל גם בבני הזוג ובילדינו, ולשמור על הבית ולפעמים שוכחים מישהו נוסף. את עצמנו, החשובים והיקרים. הרי, אם לא נקדיש לעצמנו זמן, איך נוכל להעניק כל הזמן לסביבה מבלי להתעייף? פעמים רבות אנו לא מוצאים מקום בו נוכל לתת מענה לגוף ולנפש כיוון שבבית ובעבודה אנחנו לא לבד. ולכן, מקום מפנק כמו קאנטרי יכול לתת מענה למבוקשכם.

מהו בעצם קאנטרי?

קאנטרי הוא מועדון ספורט המציע מתקני ספורט מגוונים כגון בריכה, מגרש גולף מגרש טניס וכדורגל. כמו כן, תוכלו להתאמן שם בחדר כושר ולהשתמש בפסיליטיז כמו סאונה, בריכה וכו' שהקאנטרי מציע. הפן הספורטיבי הוא הדגש העיקרי במקום ולכן ישנו בדרך כלל היצע רב של חוגים, מאמני כושר וריקודים. כמו כן, הקאנטרי יכול להציע חוגים בציור, שפות ותחומים נוספים גם לילדים וגם למבוגרים. כפי שכבר הבנתם, מבנה הקאנטרי שונה מחדרי כושר בזכות כל ההיצע הנרחב שלו אשר נועד לתת מענה גם לגוף וגם לשלוות הנפש. הקאנטרי לרוב ממוקם מחוץ למרכז העיר, כדי לתת תחושה של שקט וניתוק מהחיים התוססים ביום יום.

קאנטרי הוא המקום שיתן לגוף שלך לנוח
אישה נרגעת במתחם בריכות הקאנטרי

מה קאנטרי כולל?

מתחם הקאנטרי כולל בריכות שונות, מגרשי ספורט שונים, חדר כושר ומערכת חוגים עשירה ומגוונת. כמו כן, הוא מציע רגיעה מוחלטת ללב ולגוף. תוכלו ליהנות שם בג'קוזי לאחר יום עבודה ארוך או לשבת בסאונה יבשה או רטובה לאחר אימון אירובי טוב. תוכלו לקפוץ לבריכה אחרי חוג ריקודי בטן, ולקנח במסאז' טיפולי אחרי חוג אנגלית. רגע, רגע… כל כך הרבה פעילויות יעוררו תיאבון, מה תעשו? מזל שתוכלו למצוא שם גם מסעדה ובית קפה. בנוסף, יש מקומות המציעים גם בית מלון ואז בכלל אפשר ליהנות מסוף שבוע של קסם.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת למנוי קאנטרי באזור שלכם? השאירו פרטים

ומה עושים עם הילדים?

אז אמרנו שבקאנטרי יש גם חוגי ספורט לילדים כמו יוגה לילדים, קפוארה ועוד. ומה עם בריכת פעוטות? ג'ימבורי? מתקני שעשועים? מתקני כושר לנוער? תוכלו למצוא את הכל בקאנטרי. בזמן שאתם בשיעור ספינינג, הילדים בחוגי ספורט. ובזמן שאתה מתאמנים בחדר כושר- הילדים בחוג שחייה. רוצים ללמוד לשחות בעצמכם או לשפר את יכולות השחייה הקיימות? תוכלו לעשות זאת גם בשיעור פרטי או קבוצתי. קאנטרי נותן מענה לכל המשפחה כך שאתם לא צריכים לדאוג לחזור מהר הביתה לילדים או להזעיק בייביסיטר כשאתם רוצים ללכת לעיצוב וחיזוק הגוף.

החזון של קאנטרי

בעצם, קאנטרי נועד למטרה עיקרית אחת. לתת אפשרות לאורח חיים טוב יותר ובריא יותר. קאנטרי  מאמין בשילוב חיים משודרגים ובריאים עם חיי חברה ומשפחה ולכן נותן מענה להורים עם ילדים, משפחות שלמות וחברים שרוצים להגיע יחד. מקומות רבים מציעים גם קורסים וסדנאות וחוגים נוספים לא גופניים כדי להדגיש את חשיבות האיזון. האיזון בין גוף בריא לנפש בריאה ותודעה צומחת. וכמובן, התחושה שהחיים שלכם מיליון דולר. יום שמתחיל בשחייה בבריכה ובג'קוזי הוא יום מצוין לא? יום שנגמר באימון גופני ומסאז' או ארוחה במסעדה עם המשפחה חייב להיות מדהים. לא משנה מה עברתם לאורך היום, אילו אתגרים חוויתם, תמיד תוכלו להתחיל ולסיים את היום בטוב.

שורה תחתונה- כמה זה עולה?

תוכלו לשמוע אצל הצוות המסור של הקאנטרי על המנויים השונים שיתאימו לצרכים שלכם. וזאת כדי שתוכלו להנות ולנצל את כל מה שהמקום מציע. ולכן עלות המנויים משתנה בהתאם לשירותים שאתם תדרשו. קיימים חוגים או טיפולים הכרוכים בתוספת תשלום ומצד שני תוכלו לבדוק מה לגבי פעילויות שפחות מדברות אליכם. באתר פיטסנטר תוכלו למצוא רשימת סניפי קאנטרי בכל הארץ שמתעדכנת מידי יום. המקומות האלה מאוד ותיקים ומנוסים במתן שירות איכותי ללקוחות וישתדלו לתת לכם את הטוב ביותר.